Профіль користувача




Вторник, 26 Январь 2016 11:44

Практичний психолог школи

DSCN3752 

Новікова Ілона Олексіївна

Стаж : 5 років.

Кваліфікаційна категорія:

«Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії»

Проблема над якою працює:

«Адаптація та соціалізація учнів 1 – х та 5 – х класів.»

Моє педагогічне кредо: «Навчити клієнта самостійно та ефективно   вирішувати свої проблеми – найголовніше завдання психолога». (Аарон Бек)

Життєве кредо:    «Кожна прожита секунда – це частина життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити.»

Актуальність роботи психолога. На відміну від звичайного педагога, який працює у навчальному закладі, у роботі практичного психолога, першочергову роль відіграє не навчальні та освітні функції, а функція захисту права кожної дитини на повноцінний психічний і особистісний розвиток, керуючись принципом «не нашкодь!». Відповідно, моя робота полягає у створенні психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку. Психолог не може змінити внутрішній світ дитини без її власної волі, власного бажання, але може взаємодіяти, пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем, може організовувати співробітництво, спрямоване на самопізнання та самовдосконалення.

 

Для профілактики комп'ютерної залежності у дітей батьки можуть керуватися психолого-педагогічними рекомендаціями:

 

Підготуйте дітей до повернення батька із зони бойових дій. Потреби дітей могли дещо змінитися за час відсутності батька, можливо, їм знадобиться деякий час, щоб знову відчути душевну близкість з батьком, особливо, якщо вони були дуже маленькими на час його від'їзду.

 

Сьогодні ми живемо у складний час, коли загроза нашому благополуччю стає більш реальною. Військова агресія на сході країни спонукає нас навчитися захищати себе не лише фізично, а й психологічно. Психіка людини також потребує захисту, адже вона, так само як тіло, може занедужати. Усі переживання, турботи й складнощі руйнують імунітет людини до захворювань тіла і душі. Звідси розуміємо, важливість володіти навичками психологічного захисту від можливих небезпек.

 

1. Для того, щоб у кризовій ситуації не втрачати голови, необхідно не ставити перед собою надзавдань і надмети. Не варто чекати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до іспитів заздалегідь, помалу, по частинах, спокійно. Підготовку проводьте одягнувши одежу жовтого кольору. Бажано відкрити пачечку ванілі чи шоколаду, щоб відчувати запах під час вивчення якоїсь теми.

 

1. Запам'ятати легше те, що розумієш. Розподілене заучування краще від концентрованого. Учіться з перервами, а не все підряд, краще помалу, ніж одразу. Більше часу витрачайте на повторення по пам'яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання. Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим — розумно починати з більшого.

 

Багато бійців повертаються із зони АТО з величезним багажем психологічних переживань, зміною стилю поведінки, що безпосередньо пов'язано з бойовими рефлексами, придбаними в результаті життєво небезпечних ситуацій. Успішна психологічна реабілітація у такому випадку ґрунтується на трьох основних діях — спілкуванні, прийнятті ветерана таким, яким він є, і допомоги фахівця.

 

  • Встановіть основні проблеми навчального та пізнавального характеру учня.
  • Розробіть програму усунення встановлених проблем.
  • Виділяйте головне при вивченні чи повторені певної теми.
  • Навчіть бачити подібне й відмінне, порівнювати, встановлювати логічні зв’язки та будувати асоціативні ланцюжки.
  • Відпрацюйте навичку працювати зосереджено.
  • Застосуйте прогресивні методи згадувати те, що потрібно для відповіді на запитання.
  • Вчіть узагальнювати та диференціювати інформацію. Створюйте навички із відомої інформації будувати потрібну.
  • Міркуйте разом з учнями та робіть колективні висновки.
  • Навчіть робити схеми-конспекти, в яких на окремих аркушах у вигляді логічних схем, моделей представлений зміст вивченої теми.
  • Постійно вселяйте віру у власні можливості випускника.

 

 

1. Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнот, у який щовечора записуйте, що вам треба зробити завтра. І обов'язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли зробити.

 

Тренуйся!

Перед офіційним (змаганням, атестаційним) тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів – просто заради тренування. Не можна навчатися добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, але дають вам й інший досвід – самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

 

1. Метод раціоналізації події, що має відбутися. Для цього слід уявити максимально точно подію, яка має відбутися: - де станеться ситуація, яка вас хвилює; - у що ви будете одягнуті; - що ви будете говорити; - в що буде одягнений учитель, чи інші дорослі. У реальності деталі можуть бути не такими, але це не важливо. В результаті у вас знизиться рівень невизначеності, дещо згаснуть негативні емоції.

 

Деякі дослідники розширюють число етапів до десяти, інші, навпаки, визначають три. Нижче наведений «компромісний» варіант з чотирьох етапів переживання горя людиною.

Перший етап: шок і заперечення

Перші години, дні і навіть тижні ви просто відмовляєтеся приймати те, що трапилося. Ви розумієте, щó саме сталося, але не можете віддатися переживанням – між вами і вашими емоціями немов виростає скляна стіна. Таке «завмирання» і «відсторонення» захищає вас від повного розпаду. Перший етап зазвичай супроводжується прогалинами в пам’яті (ви не можете згадати події попереднього дня і не пам’ятаєте, коли останнього разу їли), дезорганізацією (ви раз у раз забуваєте чи губите ключі або телефон), неадекватною реакцією на будь-які події (ви поводите себе не так, як звичайно, і відчуваєте себе ніби кимось іншим).

Среда, 09 Ноябрь 2016 07:34

Дитина щаслива в любові

 

«Не бійтеся любити своїх дітей. Кожна дитина потребує ніжності,

обіймів, того, щоб її брали на руки, усміхалися до неї, гралися з нею.

Коли ви показуєте своїй дитині, що вона для вас - найкраща у світі,

це підживлює її душу так само, як молоко - тіло»

Бенджамін Спок

Роль батьків у розвитку особистості дитини переоцінити неможливо, адже вони - перше оточення, в якому вона набуває важливого досвіду, знань про себе і світ. Задоволена потреба в любові дає дитині сили й упевненість, лежить в основі позитивної самооцінки, допомагає робити самостійні кроки в житті. Батьківська любов гарантує відчуття безпеки, підтримує сприятливий стан емоційно-чуттєвої сфери, вчить любові, моральної поведінки, забезпечує позитивний емоційний досвід, який є основою для пізнання світу.

Среда, 09 Ноябрь 2016 07:04

Батькам учасників тестування

 

Успішне складання ЗНО — свято не тільки для дитини, але й для всієї родини. Не сприймайте відмінний результат як належний і єдиний можливий, у будь-якому разі порадійте з дитиною. Незадовільний результат — це не трагедія, це досвід. Не вішайте ярлика «нездара» на свою дитину. Обговоріть те, що трапилося, і врахуйте цей досвід. По суті, наші діти не просто складають іспити з навчальних предметів, вони вчаться долати труднощі. Ця форма перевірки знань є випробуванням характеру, сили волі, уміння потрібної миті проявити себе, показати свої досягнення в певній галузі, уміння не розгубитися, упоратися із хвилюванням — цього неодмінно треба вчити та вчитися.

Страница 1 из 2

Календар
« Июнь 2017 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30