Профіль користувача




Среда, 10 Февраль 2016 15:58

Методично-експериментальна робота

Оцените материал
(2 голосов)

 

Методична проблема закладу

"Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення   єдиного освітнього простору"

(2019-2020 н. р. - проектувальний)

Мета діяльності :   спроектувати   модель нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти

Завдання:

1) Організувати цикл навчально-методичних семінарів із питань розбудови

єдиного освітнього простору навчального закладу: особистісно-

орієнтованого навчання, технології партнерства учнів на уроках і в

позаурочній діяльності;

2) Розробити методичні рекомендації щодо створення єдиного освітнього

простору навчального закладу;  

3) створити   творчу групу з питань створення єдиного освітнього простору в умовах реформування освіти    та реформи децентралізації влади;

4) Розглянути на засіданнях педагогічної ради питання активної участі та

відповідальності кожного педагогічного працівника за успіх розбудови

оригінальної моделі нового освітнього простору навчального закладу;

5) На засіданнях методичних обєднань, педагогічних рад розглянути питання

реалізації   наскрізних ліній навчальних програм: «Екологічна безпека та

сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров˙я і безпека»,

«Підприємливість та фінансова грамотність»;

6) взяти участь у конкурсі «Освітній простір «Нової української  школи» за участю закладів загальної середньої освіти;

 

 

Пріоритетні напрямки роботи закладу

    З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України  в галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти,  вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, роботу педагогічного колективу закладу у 2019/2020 навчальному році спрямувати на виконання державних законів та нормативних документів; реалізацію навчального плану і навчальних програм з усіх предметів.

     Мета роботи – створення умов для забезпечення в закладі сучасної, доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави: забезпечення ефективного управління розвитком загальноосвітнього закладу.

Основні завдання:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу до розвитку, виховання й навчання учнів через оновлення змісту освіти й упровадження нових освітніх технологій, зокрема інформаційних і телекомунікаційних, на всіх ступенях навчання;
  • забезпечення необхідних умов щодо  реалізації впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
  • активізація роботи щодо організації освытнього процесу через чітке структурування навчального матеріалу на уроці, встановлення пріоритету уроку, як засобу соціалізації учнів та розвитку життєвих компетенцій;
  • продовження роботи щодо впровадження профільного навчання в старшій школі з метою поліпшення якості освіти, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання та мобільності в умовах сучасного суспільства;
  • розробка системи допрофільної підготовки з урахуванням психолого-педагогічного діагностування школярів, налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи;
  • продовження інформатизації освітнього процесу, використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення всіх предметів навчального плану та управлінської діяльності;
  • продовження роботи щодо підвищення якості впровадження у освітній процес інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, узагальнення власного педагогічного досвіду;
  • спрямувати всю методичну й дослідно – експериментальну роботу закладу на успішну реалізацію елементів дистанційного навчання школярів;
  • створення необхідних передумов з метою інтегрованості української культури в європейський простір, а саме: формування у дітей та учнівської молоді відкритості, толерантного ставлення до відмінних від національних ідей, цінностей культури, мистецтв, здатності диференціювати спільне і відмінне в різних культурах, сприймати українську культуру, як невід’ємну складову загальнолюдського;
  • спрямування виховного процесу на найвищі морально-духовні та потенційні можливості виховання, створення умов для досягнення життєвого успіху особистості, розвитку її індивідуальних здібностей;
  • забезпечення подальшого розвитку учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації навчального процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя учнівської молоді;
  • посилення профорієнтаційної роботи з неповнолітніми, забезпечення постійного контролю за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику правопорушень із залученням органів внутрішніх справ, служби у справах дітей, громадськості;
  • суворе дотримання вимог Закону України «Про охорону дитинства», районних програм, які направлені на поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, соціального та матеріального забезпечення та захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • активізація індивідуальної роботи з обдарованими та талановитими дітьми, систематичної та послідовної роботи щодо якісної підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, турнірів різного рівня;
  • спрямування діяльності психологічної служби на підготовку дитини до самостійного життя, підтримку дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, посилення ролі превентивної та корекційної роботи як з учнями, так і з членами їх родин;
  • використання в роботі інноваційних підходів до навчання та виховання, роботи з батьками та громадськістю;
  • зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу при залученні організацій, громадськості, спонсорів, батьків.

 

Прочитано 3472 раз Последнее изменение Вторник, 22 Октябрь 2019 09:13
Другие материалы в этой категории: « Наші вчителі Обслуговуючий персонал »

Календар
« Ноябрь 2019 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30